Esr36 ben 18 yaşındayken annem 39 yaşındaydı ve o da aynen böyle bir nedenden dolayı hamile kaldı , anneme çok sinirleniyordum o zamanlar tam üniversiteye başlayacaktım ve küçük kardeşim 12 yaşındaydı ama annemin Doğum yaptığı gün sanki dünyalar bizim oldu, öncesinde ne kadar sinirlendiysek o gün o kadar sevinmiştik .Kardeşim şimdi 9 yaşında keşke bi küçüğü daha olsaydı diyoruz şimdi İnan’ın çok güzel bişey . O doğmadan önce kimse salonda oturmazdı herkes yemeğini yer dersinin başına geçerdi ama doğduktan sonra hepbirkte oturmaya vakit geçirmeye başladık. Hala kardeş gibi değilde sanki bizimde çocuğumuz gibi geliyor 😊sizde bizim gibi sinirlenmeyin sonra pişman oluyorsunuz 😊