Anne3434 Emineyavuz_53 bugün 37 olduk yarın kontrolümüz var geçen hafta biraz sancım çıkmıştı çok heyecanlıyım bende hayırlısı 😊🙏🙏
leylakrcpncr 37,+3 gelen giden yok beklemekteyiz annem geldi yanıma dogurmadan kaçacak diye çok stres yapıyorum 😬 annem kaçmadan gelse bari
Emineyavuz_53 leylakrcpncr benim de bugün kaynanam geliyor 😄 anam aratan soruyor daha doğurmadın mı bıktım bu sorudan .. sanki keyiften tutuyoruz içimizde .. bidaha doğum tarihimi bir ay sonraya diyeceğim .
Hiram96 Emineyavuz_53 biz 39 haftalık olduk adet sancısı cekiyorum sanki yürümek bile zor keşke gelse hemen uyku uyuyamiyom acidan 😔😔
Emineyavuz_53 Hiram96 yürü istersen biraz zorla olsada yürüyünce açılıyor insan .. normal doğum egzersizlerini yapıyorum .
bilgihamile Emineyavuz_53 Benim suan 35+0 hafta ama kafasi 2 hafta onde gidiyor. Bu dogumu tetikler mi acaba? Yani sezeryan mi olur erken gelir mi ? Bilemiyorum. Ama agrilarim artti ve karnim asagida gibi hissediyorum. Arada bicak saplanmasi yasiyorum alttan ve kasiklarima malesef ne zaman dogururum.bilemiyorum 😂
Emineyavuz_53 Dilaemrh yuvarlanıyor musun sende 😄 her defasında kocam kalkıyor ne oldu sancın mı var yoo diyorum bi enseme el at kalkayım diyorum 😄😄
Dilaemrh Emineyavuz_53 zor oluyor tabi kalkması 5 dakikasını alıyor insanın🤭 ama benimki duymuyor valla anca sancı gelip bağırırsam belki kalkar😄 dün nasıl belim ağrıyordu zor gittim tuvalete🤦🏻♀️
Emineyavuz_53 Dilaemrh benimde kalçamın kemiği bide sol kaburgama giriyor ya kalkınca yamuk karnımı bi düzeltmeye çalışıyorum
Dilaemrh Emineyavuz_53 Allah yardımcımız olsun valla canım🙏 yine de şükür bu halimize neler yaşayan var, sağ salim kavuşalım bebişlere inşallah onlara değer🙏😍