Dilaemrh Emineyavuz_53 Allah yardımcımız olsun valla canım🙏 yine de şükür bu halimize neler yaşayan var, sağ salim kavuşalım bebişlere inşallah onlara değer🙏😍
Emineyavuz_53 Smraozn12 iki aktara sordum üçüncü de buldum 10 TL . Benimde arkadaşım yapmış öyle doğumunu anlattı ki canım çekti resmen dua okunuyor çok hurafe gibi gelmedi . Denemekten ne çıkar dedim
Emineyavuz_53 leylakrcpncr bi durum attım instegrama anam yazmayan kalmadı hala doğurmadın mı bı millet 6 aylıkken mi doğuruyor bi zamanı var ya
Muallimannecik defnelina benimde aynı yaa ne zaman nasıl olacak bilmiyorum 🥺 birçok şey de deniyorum ama faydasız 39 olduk yarım saat önce son 7 gün yazıyor ama 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Burcu_asf Emineyavuz_53 elbette çıkacaklar ordan yani 😂😅🤣🤣 çıkınca hesaplasiriz nazlı bebelerle inş ☺️😅
mavipapatya Ben de ocak annesi olmayı planlarken şubat annesi olucam galiba. 😂 40+3üz gelen giden yok 🤷♀️
kyrdsvn Emineyavuz_53 bu uygulama tam 40 haftalık mı hesaplıyor biliyor musunuz ? Şuan Şafak 25 😂 40 haftaya göre mi acaba. 😂