Mavisss12 Bnde 37+1im canım cuma günü çatal muayenem var inşallah bi açıklık falan olurda yatışım yapılır. 😂🤲
Seselif DilekH Geri de demedi sadece baş cevresi 35+4 dedi bende neden o sekılde cıktı dedım kanala girdi o ölçüm o sekılde dedi haftasıyla uyumlu normalde sıkıntı yok dedi sende endişelenme bence önemli bir durum olsa doktorun mutlaka söylerdi
Emineyavuz_53 Hiranurhilal benim de sol kalçam çok ağırıyor ya tamam üzerine yatıyorum da yürüyemiyorum..
Hayat_54 Emineyavuz_53 benim bebis onden gidiyomus. Gelisimi cok iimis su an 35 deyim 2 hafta sonra felan dogurdum diyebilirim belki 😂😂
erbasbebek 38+5im bende az önce kontrolden geldim şuan hiç belirti yok sancım yok bebek kanalda değil 41i bekleyebilir dedi 🤪🤪
Tuuce7 Nahidedemirel Adet tarihine göre 38+5 ama bebiş hep 2 hafta öndeydi ve son adet tarihim net değil yani 40 bitti diyebilirim Dua edin kızlar bebişim gelsin :/
Smraozn12 Emineyavuz_53 zaten kafası alttaydı 27den beri ama dün biraz yoruldum farklı Bi agrı vardı baskı vardı yarın ögrencz artk ☺️
Smraozn12 Emineyavuz_53 yürü cnm bende dün cok yürüdüm annemlere gttm pazara fln gittim onun etkisi olmştr baskıda
Dilaemrh DilekH Kafasının 2 hafta geri olması sorun olmazmış canım ileri olsaydı büyük o zaman sorun olurdu senin için. Doktorun doğru söylemiş endişelenme olur mu
Dilaemrh Emineyavuz_53 uyuyamıyor musun😊 benim uykuda problem yok da işte yatakta dönerken sıkıntı🤦🏻♀️😊