Tolsel Reallove bende 2 gündür iyiydim bugün yine ağırdı karnım hep bişeyler oluyor doğurana kadar böyle gidecek herhalde ağrılar 🙄🙄
ozgenurnisan 37.haftamiza bugün girdik 2 gündür bel ağrisi ve kasiklarimda agri hissediyorum minik kizim cok hareketli ve günden güne asağiya iniyo yarin kontrolümüz var bakalim doktorumuz ne diycek merakla bekliyoruz 🤗
Sre41 Benimde geceleri adet sancısı gibi belim ağrıor bir tarafa toplanınca özellikle çok kasıyor🙈38 de alıcak nasipse bizide🤗
Asya Kubra15 dün doktora gittim bizimki düzelmiş bile kafa aşagıya gelmiş düzelebilir yani ben doktoruma çok güveniyorm işinin ehli biri düzelir dedi düzeldi 😊🦋
yefeninannesi Asya tam olarak kaç haftalıkken düzeldi yani baş geliş oldu Benim bebeğim de hala makat geliş merak ediyorum
Ecekcr Sre41 benim son haftam haftaya çarşamba doğum inşallah 🙈 uykusuzluk baş ve bel ağrısını saymazsak iyiyim aslında baya 😂
Parsannesi persephone ister istemez telas yaptm sanırım ama kilosundan dolayıda tedirginim biraz kilo alması gerek ne yapmam gerek sormadm da doktora
Sre41 Benim evde sürekli dağıtan bir bebişim var ancak kendımı gece dinleyebiliyorum😀kaşar peynir bebeğe kilo aldırır dıe duymuştum
persephone Kızlar nasılsınız , nasıl geçiyor son günler ? Biz 37+1 olduk oğlum tembellik yapıyor ve hala dönmedi malesef makat geliş .