39+4 Bugün 🙈 oğlumun keyfi yerinde sanırım. Doktorum salı günü gel bi bakalım açılma var mı yok mu diye dedi. Eğer yoksa ve suyu yerindeyse, keyfi yerindeyse 1 hafta bekleyip 17si gibi suni sanci ile baslaticak.. umarım gerek kalmadan doğar ufaklık.. erkek çocuklar gününü bekler diyorlar ama benim sabrım kalmadı 😂🙈