37+4 bizim de. Salı günü doktora gittik bebek pozisyonunu almış çatı muayenesi de oldum normal doğum olucak kısmetse.. bekliyoruz ufaklığı paşanın keyfi ne zaman gelirse biz hazırız 😍 bu arada çatı muayenesi olacaklar hiç endişelenmeyin saniyelik bir durum hissetmiyorsunuz bile içiniz rahat olsun.. bi de her gün biraz zeytinyağı ya da kantaron yagi ile nemlendirin rahim agzinizi esneklik kazanıyormuş.. kesisiz ya da az dikisli doğumlarımız olsun 🙏🤗 ( not; sezaryen olacak anneler sarı kantaron yağını mutlaka evde bulundurun dikişlerin iyileşmesi ve minimum iz kalması konusunda çok yardımcı cevremde deneyenler çok faydasını gördü..)