Asya Kubra15 34+4 teyim bizimde makat geliş ama düzelebilr dedi doktorumuz sizinli nasıl öyle net konuşmuş
Kubra15 Asya Valla başka doktorada gittim oda aynı şekilde konuştu. Bebeğimin duruşu takla atmaya müsait değilmiş o yüzden zor diyolar bakalım nasip artık. Alan daraldıkçada dönmekte zorlanıyolarmış.
mervebalandi28 Ben sata gore 34 +3 ama ultrasonda 35+3 kac haftaligim anlamadim bebegin esyalari hazir bnm pijamalarim hazir hersey hazir cantalari daha hazirlamadimm pazartesi gunu sezeryan gunu alicam bakalim nisan 15-20 oyle tahminler 🤔🤔
Prensesannesi NesrinDefne benim 32 haftalıkken dogum kanalına girmişti hayla bi tık yok 38 +1 iz. Bekliyoruz ☺
mercimek Bugün 37 olduk doktorumuz bebeğimin doğru pozisyonda olduğunu ve normal doğum beklediğini söyledi🌸 kontrolümüz var bugün ne durumdayız sancı çıkacak mı falan bekliyoruz, sağlıkla ve zamanında gelsin inşallah yavrularımız🙏🏻
Sre41 Evde başka bebeğimde olduğu için ayakta geçiriyorum ben hamileliği.uzanıp bebişi ve kendımı dınlemeye zaman bıle olmuyor😀
Asafasaf 38+3 haftalık benimkinde ikinci gebelik ve sezeryan olacak. El ve ayaklarımda şişmeler var ama çok rahatsız etmiyo. Allahım bütün annelere sağlıklı kolay doğumlar versin bebişlerimize sağlık versin. 3 yaşında bir oğlum var bende ayakta geçiriyorum son günlerimi🧡
BurcuHalilbrahimMemi Şuan 38haftadayız. 2 Nisan a gün verdi doktorum. Epidural sezeryan olcak. Normal dogum dan korktuğum için. Nasipse 39+2de Doğum olcak. Allah yar ve yardımcımız olsun 😰🤲
elvann BurcuHalilbrahimMemi benimde 4 nisanda genel aneztezi ile sezeryan olacağım inşallah sağlıklı alırız evlatlarımızı kucağımıza
Asya Kubra15 dün doktora gittim bizimki düzelmiş bile kafa aşagıya gelmiş düzelebilir yani ben doktoruma çok güveniyorm işinin ehli biri düzelir dedi düzeldi 😊🦋
persephone Kubra15 hepimiz için hayırlısı , en önemlisi bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak tabiki ama sezaryen benim hiç istediğim birşey değildi böyle olunca biraz keyfim kaçmadı değil 😕
Sonay Sre41 bende 34 haftalık sezaryen günü için doktora gitçem belli olur mu bilmiyorum erken mi acaba bilgisi olan var mı ? En geç 39 en erken 38 de alıyorlarmış