GrkemGeyik Sre41 heyecan telaş böyle ne zaman gelicek geldiğini nasıl anlıycam düşünceleri var işte her şeyden önce sağlıkla zamanında gelsinler de İNŞALLAH siz de durumlar nasıl 🙂
NesrinDefne Sre41 38+2deyim doğum kanalına girmiş kızım doktor her an gelebilir hazırlıklı olun dedi bekliyoruz bakalım 😂
Aysen Beklemeye devam 38+1olduk adet sancıları el ayak şişmeleri 🙄ama oğluşumun henüz gelmeye niyeti yok ☺
Reallove Aysen 35 in içindeyim bende bu hafta karnımda ağrı ve asagida böyle elektrik çarpması gibi bişey oluyo sizde de olmuş muydu
Kubra15 persephone bende 33+5 deyim kızım olcak bizde de durumlar sizinki gibi ters duruyo makat geliş. Doktor imkansız degil ama bu saatten sonra zor döner dedi. İlk gebeliğim normal dogum olmasından yanayım. Ama bebiş inatçı çıktı.
Parsannesi persephone benimde öyle doktorum 38 de alalım diyor iki haftamız var yani acaba 38 de aldırsam sorun yaşarmıyım
Prensesannesi NesrinDefne benim 32 haftalıkken dogum kanalına girmişti hayla bi tık yok 38 +1 iz. Bekliyoruz ☺
Asya Kubra15 34+4 teyim bizimde makat geliş ama düzelebilr dedi doktorumuz sizinli nasıl öyle net konuşmuş
persephone @Ayss @Kubra15 ilk gebelik olduğu için doktorum dönmeZse sezaryen yapacağım dedi sizin doktorunuz ne diyor ?
teachersrn 36+2 başı aşağıda, sancı hiç yok, normal doğum bekliyoruz dedi doktor, korku ve gerginlikle geçiyo günler 😔