[bilinmeyen]
Hayirli geceler,
Sigara asermek diye bir sey var. Bunu daha önce sigara kullanmayan ama kullerini cani ceken bir arkadasta gordum. Cok sasirdim, kül yenilirmi diye sordum kendi kendime. Ama oluyor yani. Negatif yorum yapmayalim lutfen. Maksat sohbet ve birbirimizden bir seyler ögrenmek. Mesela benim doktorum gunde 3 tane icersem hic bir zarari olmadigini soylemisti. Ama ben birakmayi tercih ettim, herkesin kendi karari. Her kesten farkli seyler duyup tecrube sahibi oluyoruz burada.