Bende kullanıyorum bırakamadım maalsaef. 18.haftamdayım, bundan 1 ay önce çok ağır bi grip geçirdim ve 3 hafta içemedim ondan sonra bırakmayı denedim devamı gelmesin içmeyeyim dedim ama olmadı. Kullanmayanların burda yorum yapmaya hakkı yok bence boş yere muhalefet olmasınlar. Bu konuda en ufak fikir sahibi olmayanlar bilgiçlik tavırlarına bürününce gerçekten bi tane daha yakası geliyor insanın. Herkesin bebeği değerli her anne kendi çizgisinde düşünmelidir.
* Benim tavsiyem (ve yaptığım) her gün 1er adet azaltın. Boş olan bir kutuya o gün kaç tane içmeyi planlıyorsanız o kadar ekleyin ve gerisini kaldırın/eşinize söyleyin saklasin.
Nacizhane tavsiyem budur ben şuan bunu yapmaya çalışıyorum 🙂