Yasuyas88 ne yazık ki içtiğiniz sigara markaları patlıcandaki nikotini içermiypr sadece. Daha bir sürü katkı maddesi var. Zira dudağınızı değdirdiğiniz andan itibaren zehir. Bırakamamak diye bir şey yok. Ben de kullanıyordum öğrenmeyi geçtim, hamile olduğumdan şüphelendiğim an bıraktım. Umarım bebeğiniz sağlıkla doğar ve diğer zamanlarını da sağlıklı olarak geçirir. Yoksa çok vicdan azabı çekersiniz.