Bernadmrk canimm benimde kizim donmedi 28. Haftada ters dondu bir dahada dogun pozisyonunu almadi. Butun hareketleri denedim. Emekle dediler emekledim, bol bol yuru dediler yurudum, ayaklarini havaya kaldir dediler kaldirdim, karninin ustune buz koy diye okudum bi yerde onuda denedim fakat bebegim donmedi. 37. Haftadan sonrada donecegini zannetmiyorum canim ya cunku artik cok buyuk yeride daraldi. Ben mecbur sezeryan oldum 38+4 de