Kızlar benim bugün kontrolüm vardı. 36 haftalığız tam olarak. 2,700 kilomuz. İlk gebeliğim normal olmuştu ve bu haftalarda çoktan dönmüştü. Ama 2.gebeliğim de kuzım henüz dönmemiş . . Son dk kadar beklicez dedi doktorum. Hayırlısı neyse o olsun hepimiz adına:)