Belinay_AliEge canım ben 8.haftamdan 19.haftama kadar sürekli kustum. İlaç falan hiçbir şey fayda etmiyor mecbur çekiyorsun,ama inan bir zaman sonra bıçak gibi kesiliyor sabret.. birde bebeğe birsey olacak diye düşünme o alacağı vitamini sen yesende yemesende senin vücudundan alıyor zaten