Belinay_AliEge aynı senin gibiydim canım benim ne ilaç ne bulantı giderici krekerler leblebiler hiçbirini alamadım zerre lokma koymak istemiyordum ağzıma . Bulantılar , kusmalar , bebeğime birşey olur mu endişesi .... benimde 6. Haftada başladı şuan 5 . Aya girmek üzereyiz yavaş yavaş toparladım ilk zamanki gibi değilim . Arada midem kazınmıyo değil ama şükrediyorum ilk zamanlara göre fark var hissediyorum . Ve genel olarak tecrübe edenlerle konuştuğumda en geç 5. Ayda geçtiğini söylüyor . Sadece sabır seninki de geçecek inşallah