zhrszcylcn ben manuellede denedim ama bas edemedim cok zaman alıyo elin acıyo bi zaman yaptıktan sonra simdi 5 dk cift tarafliyla sagıyorum bitiyo kızımda kiralamistim büyük hastane tipi medale’nin hem büyüktü hem cok ses yapıodu bu okdr cok ses cıkrmıyo bebeklerin yanında sagıyorum uyanmıyolar herzaman elimn altında oluyo bazen ikisinide takmayıp birini emzirip dierini sagıyorum tekli gibide kullanılıyor bence rahat olan elektrikli yada sarjlı olanlar pille calısıosa gücü bi zaman sonra azalıyo pil dayanmıo vs. sagma sart emzirmek istiyosan sütünün devamlı gelmesini istiyosan cünkü bebekler ilk haftalar cok fazla uyuyo sütte sagdıkca geliyo ilk günler elimle sagıp sırıngayla ucundan cektirdim ztn 3-5 ml anca cıkıyo küvezdeki bebegime öyle götürdüm ( 4 gün kaldı ) makinayla ilk günler sagdıgın kolostrum makinanın parcalarının icinde kalıo ztn cok az geliyo sende öyle yap beyaz süt gelmeye baslayınca makinayla sag 😘uzun oldu kusura bakma ben ilk dogumumda makinayla ugrastım kolostrumun hepsini veremedim hatta salaklıkya evde sütüm cok die bazen 1 kac sagdıgımı 1 gün dolapta kalınca kaynanamla anneme sordm o akıllılarımda dök nasılsa gelio sütün dedi bende kötü oldu die dökmüstüm hala pismanım baskası olmasın die yazıyorum