gezentianne zhrszcylcn Çalışıyosanız bence elektrkli çift pompalı alın. Herkes lansinoh diyor yakınlarm da memnun ben de onu aldm
zhrszcylcn gezentianne galiba bende tam olarak onu alacağım indirim bekleyeceğim biraz bakalım inşallah indirim olur
ilknurmom zhrszcylcn ikiz bebekleri mochinin kesecegine inanmiyorum pek canım sen elektrikli ikili pompa al calisiyormussun da lazim sana mochi manuel bi urun evet cok guzel ama ikiz bebek ve calisan anne icin yetersiz kalır
Metemelek Aslannn yaa bende ona bakıyorum hep emin olamadım kaça almıştınız? Bide bebek doğduktan sonra mi almak lazım önce mi?
Dumery İkizlerin olacaksa hemde işe döneceksen elektrikli lansinoh al manueller seni çok yorar ve vakit kaybettirir bir süre sonra zaten elin ağrımaya başlıyor