2cocukluana_ 1Minikmucize merak ettim şimdi ☺️ Google hızlı fotoğraf yaz ordan linkini kopyala buraya gönder ☺️
Merve_kucuk Xanum 24-25 haftadan sonra çıkar merak etmeyin😊 Ben 25+5 günlüğüm karnım yeni belli yani 🙂
Zeliha3457 smglaaa cok sanslısınız tabıkı karnınız cıkmadıgı ıcın catlsk olusumu da olmaz bende suan 21 deyım almıs basını gıdıyor gobus
Civcivim_34 Xanum ben de 23 haftalığım beni de kimse hamile sanmıyor ben de çok merak ediyorum ne zaman büyür diye
Xanum Civcivim_34 sizdede mi hiç yok karnınız? Bende yani hiç karnım yok dümdüz resmen.. hamile olduğumu bilmeyenler ay ne güzel vücudun var zayıfsın falan diyorlar.. 5 aylık hamileyim diyorum insanlar şoka giriyor))
Civcivim_34 Xanum aynen öyle hep kocaman karnım olsun istemiştim ama olmadı hastaneye bile gittik biz eşim hep nasıl hamilesin hiç karnın çıkmıyor diye diye kafama takıldı benim de ☺️
Nevinnn Xanum bende zaten göbek vardı biraz hamile gibi değildi yani normal göbek gibiydi sonradan hamile gibi durmaya başladım 😅😅
Busimss Xanum benim 13 haftalıkta çıkmaya başlamıştı suan 15+3 üz büyüyoruz sağlıkla ☺️ Kişiden kişiye değişiyormuş karın büyümesi
Urasinannesi Benimde 29.haftadan sonra çıkmaya başladı.Şu an hala çok küçük . 20 şubatta doğumum var . Hiç çatlama falan yaşamadım🙏🏻
Betttt Xanum ne güzel canım benimde 30. Haftamdan sonra belirmeye başladı. O yüzden cok rahat bir hamilelik geçirdim
zeynepselcukk 35+2 deyim ve karnım 6 aylık hamile bayanlar gibi. Karım içi genişliğinden kaynaklanıyor olsa gerek 🤷