Xanum Kızlar 21 haftalik oldum çok şükür ama karnım hiç yok bildiğiniz dümdüz karnım... sizlerde nasıl?
Deletedmom137 Xanum benimde 15 haftalık çok merak edıyom ne zaman çıkcak görenler hiç çıkmamış dıyor 👀
Aysegulyeter Xanum cnm bende 21 haftaligim cikmadı karnim. Hatta görenler sen zayiflamissin kilo vermissin diyolar😞 bebegin hareketini gissediyormusun peki
smglaaa Xanum bende öyleyim 2 kg aldım 20. Haftadayım iç karın meselesi varmış üzülme şanslı taraftayz sadece
Zeliha3457 smglaaa cok sanslısınız tabıkı karnınız cıkmadıgı ıcın catlsk olusumu da olmaz bende suan 21 deyım almıs basını gıdıyor gobus
Mom2892 Xanum 27. haftadayım yeni yeni görünür oluyor insanlara. tamamen bedene bağlı birşey iç karnınız geniş olabilir daha iyi :)
2cocukluana_ Mom2892 iç karnın geniş olması sanılanın aksine iyi bişey değil canım:) iç karnı geniş olanların vücudunun heryeri çatlıyor
1Minikmucize 2cocukluana_ benim karnm çok çıktı 2 gebeliğim ve hiiç çatlak olmadı ne karnmda nr vucudumda 😃
Adel001 2cocukluana_ yok bence canım insandan insana farklı vücuda göre değişir yani, annem bana hamileyken benimle birlikte kabanlı falan 45kgmış, bide ben su ikiziymişim, ve 5,500 olmuşum🙄 ama zerre çatlak yok
2kizanasi Buna sevinin 🙋 14de çıkmaya başladı karnım 23teyiz, günlük daha ne kadar büyüyebilirsin ki? Nidaları atıyorum :)) İç karnınız geniştir endişelenmeyin :)
Ogzfnda Xanum kızz benim ki son ayımda tam belli oldu. Sayılı günlerim var doğuma gören inanmiyor son günlerimin olduğuna
1Minikmucize Xanum bide benim karnımı görsen 9 aylık gebeyim sanki bugun yarın doğurcak gibi ilk aydan çıktı hemen şuan hareket etmekte bile zorlanıyorum daha 19+3 üz 4 ay daha napcaz bilmiyorum,🙄
Misssimsek 14+5 olduk bizde baya baya çıktı karnım artık esofmanlarim bile gelmiyor nerdeyse. Bakalım 9 ayı nasıl bulcaz🙈
Deriyy54 Bende 19 haftaligim karnım çok az belli herkes biseyler soyluyo çok biliyorlarmış gibi doktor bebeğin gelişimi iyi dedi millette gelişmediği için büyümuyo sanıyo sınır bozucu
Prencess54 Deriyy54 22 haftada 400 500 gram oluyor ne büyüklüğü bekliyorlar ki. Hamile kalmayan insanların sormasını anlıyorumda çocuk doğuran mallar bile sorunca sinir bozuucu
2cocukluana_ 1Minikmucize merak ettim şimdi ☺️ Google hızlı fotoğraf yaz ordan linkini kopyala buraya gönder ☺️