Hilaluur01 Xanum benimde öyleydi 6 bittikten sonra çıkmaya başladı şimdide tutamıyorum karnımı büyüyorda büyüyor çok düşünme yani bende düşünüyordum neden büyümüyor diye canim 🥰😊
mutluuannee Xanum benimde hic yoktu birden cikiyor merak etmeyin biz 29+6 olduk baya cikti en cok son zamanlarda buyuyor zaten 😊
Hadiyye127 Xanum benimde karnim Cok belli olmuyordu 8 ayimda falan buyumeye bawladi, qaliba ic karnim genis oldugu icin boyle oluyor
1Minikmucize 2cocukluana_ linki nereye yazcağımı anlamadm aşağıdaki foto işaretine basıp çıkan paranteze felan mı🙄
Momof2child Egerki doktor hersey guzel bir sorn yok diyosa nezaman cani isderse ozaman ciksin saglikli oldn en onemlisi o
Kupik Xanum benim 14 haftalikdan çıkmaya başladı şuan 24+6 haftalığım kocaman oldu zorlaniyorum tabi oğlum olacak ama bu durum kişiden kişiye değişir kiminin ici dar kiminin ici geniş derler hep
aytii Xanum ne güzel işte 😊 ben de 20+5 haftalık hamileyim toplam 2bucuk 3 kilo falan aldım ama göbeğim çok fena cıktı göbeğini görmeyenler zayıflamışsın diyorlar göbeğini fark edince söylediklerinden vazgeçiyorlar 😂
Civcivim_34 Xanum aynen öyle hep kocaman karnım olsun istemiştim ama olmadı hastaneye bile gittik biz eşim hep nasıl hamilesin hiç karnın çıkmıyor diye diye kafama takıldı benim de ☺️
DilekBodurr Ben 14+1 sanki belirginleştik biraz 😊 gerçi benim göbeğim de vardı biraz öyle dümdüz bi karnım yoktu. 😊
__kubragokce__ Xanum benimde tam tersi 19 haftalığım dokuz aylık gibi karnım çıktı psikolojim bozuldu bence senin durumun daha iyi 😔