Dibeee ürün defoluysa kırıksa iade etme hakkınız var, sonuçta Kargo firmasından alıcı değil satıcı sorumludur. Kargodan kaynaklı sıkıntıyı satıcı telafi etmek zorundadır. Emek olsa dahi ortada siz para veriyorsunuz hizmet almak istiyorsunuz, en doğal hakkınız.satıcı,kargodan kaynaklanacak tüm mağduriyeti telafi etmek zorundadır.Yazışmalarda sizin haksız çıkacağınız bir durum yok, tüketici haklarına şikayette bulunabilirsiniz çünkü ister satıcı ister Kargo firması yüzünden olsun farketmez mağdur olan sizsiniz burda.
Mryslny sizde bence para iadesi yapmalısınız. Eğer banane benden çıkarken birşey yoktu kargodayken kırılmış beni ilgilendirmiyor diyorsanız, bu alıcıyı hepten ilgilendirmeyen bir durum. Böyle bir iş yapıyorsanız tüm olumsuzlukları da göze almak zorundasınız. şahsen ben sorumluluk kabul etmeyen hiç bir yerden alışveriş yapmam. İşinizi layıkıyla yapmak, memnuniyetsizlik durumunda göstereceğiniz tutuma da bağlıdır. ve telafi etmek üstünüze düşen görevlerden biridir.