Dibeee siz haklı olabilirsiniz yada satıcı hanımefendi haklı olabilir ben kendi fikrimi yazdım. Zira hanımefendi de hamileymiş hepimizin hormonları çıldırmış durumda bu dönemlerde aşırı tepkiler vermek de gayet doğal. O hanımefendi içinde, sizin içinde bizim için de. Bence sizde sinirle yazdınız bunları biraz sakinleşince üzüleceksiniz belki de. Siz memnun kalmamış olabilirsiniz ama hanımefendinin sayfasında memnun olan da bir çok insan var bunun için spamlayın demek gerçekten aşırı olmuş. Ve hanımefendinin direkt değiştireyim dememesinde ki sebepte eminim ki zaten çok az kazanıyordur ve belli ki otizmli çocuğu için yapıyor, değişimde zarara girecekti o yüzden üzüldü de öyle dedi belki. Ben de bir anne adayı olarak orta yolu bulmanızı diliyorum