İnsan bebeğine ait en küçük detayın bile pürüzsüz hatasız olmasını istiyor..sonuçta bi hevesle yaptırıyor ve gelen üründe bildiğiniz kırık var.açıkçası benim de çk canım sıkılırdı..ve satıcıya ürünü gönderip değiştirmesini rica ederdim ki satıcının değiştirmesi lazım..ister 50 liraya yapın ister 10,iş ahlakı denilen birşey var..tabi ki hakaretvari kırıcı sözler söylemek hemen spam attırmak da doğru değil.karşıdaki kişi de ekmek parası için çalışıyor,canı sıkılmıştır o an öyle tepki vermiştir..her iki tarafında anlayışlı olması gerek bence..