Hlee Şu kahveye bir ben mi alışamadım. 10 yil içmesem aramam. Kayinvalideyle içiyorum onun hatırı için, Kibris'li o. Deliriyor kahve için. Zaten kafein de önerilmiyor. Herşeyin fazlası zarar. Dengelersiniz kendinize göre.. Merak etmeyin soğumazsınız. Içinde bağlayıcı etkileri var😀