Kızlar hamile kalmadan önce günde 2-3 defa kahve içerdim . Ama hamile kaldığım günden beri içim pek almıyor . Şimdi yavaş yavaş günde bi tane içiyorum . Aslında hamilelikte de zararlı ama baş ağrıma da iyi geliyor günde bir tane içmeye çalışıyorum . İlerde bu geçer mi kahveden soğumak istemiyorum hiç 😁🥰 16 haftalığım bu arada cinsiyet belli deil🤔