Bende hamile kalmadan önce minimum 1 fincan latte yapardım, dışarıda çıkarsam 2,3 oluyordu kahvelerim. Bebeğimi öğrenince bıraktım ilk 3 ay neredeyse hiç içmedim. Sadece Starbucksa gidersek kafeinsiz yaptırıyordum. Şimdi yavaş yavaş başladım evde içmemeye çalışıyorum. Dışarda içersem yine kafeinsiz latte veya şekersiz türk kahvesi içiyorum oda haftada 3-4 anca oluyordur.