Medine_1992 ibrahimasaf aynen 32 de dönmemişti doktor 36ya kadar dönebilir dedi ama zor çünkü bebeğim iri 😪
Zeynepreyyan ibrahimasaf daha coooook zamanı var canım dönmesin sonra da döner . Kızım 33 haftada döndü. Zaten şimdi baş aşağı dönse bile tekrar ters dönebiliyor yeri geniş olduğu için
SuleDoruk ibrahimasaf daha çoook erken değil mi 🙄 benim 29. Haftam da makat geliş duruyordu. Doktorum telaşlanma daha çook erken döner büyük bir ihtimal dedi.
ibrahimasaf SuleDoruk benim doktrum da oyle ddi gayet rahat bi şkilde bu haftalarda donmesi gerekiyomuş ama
Nefise87 ibrahimasaf daha erken endişelenmeyin benim 32.haftamda dönmemişti 36ya kadar dönme ihtimali olur dedi doktorum. sağlıklı olsun bekleyip göreceğiz ☺
hunilimom Medine_1992 hissettim canım 2 gün sürdü normalde çok rahat bi hamilelik geçirmiştim ama o 2 gün çok canım yanmıştı baya hissediliyor
Medine_1992 hunilimom ay inşallah dönsünde agrıya razıyım canım taş gibi başı hep midemde hiç oynamıyor 😪😪
hunilimom Medine_1992 karnım ovala secde pozisyonu al canım yeri gırgırla hep.boylr eğilen hareketler yap o zaman dönüyormuş ben öyle yaptım dönmeden önce evi temizlemistim o günün ertesi gecesi dönmeye başladı 2 günde anca döndü
Felipe Talentedmom senınle aynı durumdayım ama doktor hiç doğum için bişey demedi . Düzelmez mi yaa 😓
Talentedmom Felipe bana da yeni dedi zaten şimdi kontroller 1 haftaya düştü epey yukardaymış düşük ihtimal dedi dönmesi istersen bekleyebiliriz dedi 38 de dönmezse beklememizin mantığı yok normalde çoktan dönmesi gerekirdi
Medine_1992 hunilimom canım zaten hep hareket halindeyim temizlik falan hiç durmam zaten günde 5 vakit namazda secde de oluyor 😁 ama inşallah döner internetten bir kaç hareket daha baktım da cesaret edemedim artık 3 hafta da döndü döndü yoksa sezeryan 😪
hunilimom Medine_1992 olsun ümidini kaybetme döner inşallah bende aynıydım ama nazlı çıkmıştı kızım anca döndü
Zehra92 Medine_1992 canımm benim de 30.haftada tersti. 32 de döndü. Secde pozisyonunda günde bir kaç defa durursan döner. Gerçi namaz kılıyorsan ekstra secde pozisyonunda durmana gerek kalmaz :)