merhabalar 26+2 günlük hamileyim vee iki gün önce doktor kontrolüm vardı haftasıyla aynı kilo flan gayet iyi ama ogluşum bas asagı olması lazımmş ters ddi doktorum döner ddi ama takmama calşyrum ama yha dönmese die de düşünmeden edemiyorum benim gibi bu durum yaşıyan var mı acaba fikir verebilirmisin