Talentedmom Felipe bana da yeni dedi zaten şimdi kontroller 1 haftaya düştü epey yukardaymış düşük ihtimal dedi dönmesi istersen bekleyebiliriz dedi 38 de dönmezse beklememizin mantığı yok normalde çoktan dönmesi gerekirdi
Aysse-03 Canım benimde öyleydi 25 haftalarda bügün kontrol vardı 29+4 üm bebek doğum pozisyonu aldığını söyledi zamanla dönüyorlar canım
Yagmur2020 ibrahimasaf bende normal doğumdan korkuyorum sezeryan tercihim ama allah herşeyin hayırlısını nasip etsin bekleyip görecez
Symirna ibrahimasaf bende 30. Haftamda gittigimde donmemisti 32. Haftada donmustu henuz erken.doktorum 36 ya kadar vaktin var demisti ondan sonra %1 ihtimal doner demisti bana.🙏🏻
ibrahimasaf Symirna inşallah cook tsekkr edrim şuan gercekten cook rahatladım bunun için telefon elimden duşmyodu ne yapmam grkiyo nasıl yaparm dio suan braktım glecek ay ki kontrlu beklyrum rahtlıkla 🥰💋
Felipe Talentedmom bilmiyorum ki kuzu bnm ilk gebeliğim cok istiyorum 38 de doğum yapmayı ama bebek bu belli olmaz inşallah donerler ben şu an 36+4 üm
Linosum 26082014 benim kızım da 35 haftaya kadar tersti 35 te döndü normal doğum pozisyonuna 37 de yine terse döndü yarın mecburi sezeryan olcam hayırlısı buymuş diyorum artık sağlıklı olsunlar da hayırlısı nasılsa öyle olsun bende hiç sezeryan istemiyodum
Talentedmom Felipe benim de ilk gebeliğim döneceğini pek sanmıyorum ben 39.haftanın ilk günü olucam nasipse 🙏
minee-34 Kızlar bebeği ters olanlar oturarak mı uyuyorlar çevremdeki insanlar bana sen oturarak uyuyorsun o yüzden dönmedi bebeğin diyorlar. Fakat ben 6 Aydan sonra yatamadım ne sağıma ne soluma ağrıdan.
MrsYay minee-34 benimde bebeğim ters 36+2 olduk hep yattım hala çift yastık yatıyorum oda mide yanmasından 🥵 Ben gece wc kalktığımda çok canımı acıtarak hissetmiştim döndüğünü ama anlamamıştım kontrole gittiğimde dr ters dönmüş dedi 32 haftalıktı ve hala doğum pozisyonuna dönmedi bekliyorum 😔
Sevda12 ibrahimasaf canım benim bebeğim 26. Haftada baş aşağıydı doktora gideceğim gün ters döndü 😀 sonra 28den beri baş aşağı konumda. Daha döner seninkide panik yapma.. hareketlerinden anlarsın zaten
Emineemre Daha çok erken küçük olduğu için dönme ihtimali yüksek benimki 32 de dönmüştü 34 te tekrar kafası yukarı döndü 36 yı bekliyoruz dönmezse yapıcak birşey yok sağlıklı kucağımıza alalım doğum şekli pekte önemli olmuyo son haftalarda
Zehra92 Medine_1992 canımm benim de 30.haftada tersti. 32 de döndü. Secde pozisyonunda günde bir kaç defa durursan döner. Gerçi namaz kılıyorsan ekstra secde pozisyonunda durmana gerek kalmaz :)
Medine_1992 Zehra92 kılıyorum canım da 32de dönmemişti işte 30 olsa yine iyi artık 36 ta kadar vakti varmış 3 haftam kaldı 33 olduk 😪
Zehra92 Medine_1992 doğum anında bile dönen bebekler varmış doktorum anlattı. Sezeryan olacak kadının son anda bebeğin döndüğü normal olduğu vs bunun gibi bir çok durumlar yaşanıyormuş gönlünü ferah tut❤️
Medine_1992 Zehra92 yani canım yüzdesi düşük olsada olsa nadir olaylar var bakalım görecez artık bir haftaya randevu var 🤷♀️