Fdle öyle deme cnm dr bana takviye vermedi meyve ye ddi bende biraz abartmşm şimdi de bir taneyi geçmesin diyor. Şeker çok önemli bi mevzu bebekler için. Sizin şekeriniz çıkar size bişe olmaz ama bebeklerde kalp durmasına kadargidebiliyor yüksek şeker.meyve aşığı olan biriyim şu postu okuduktan sonra kalkıp almamak için kendimi zor tutuyorm ama dikkat etmek lazım eğer bebeğine kavuşmak istiyorsan