30+5iz ama ultrasonda 2 hafta önde gidiyormuşuz 2 gün önce gittim doktora kilosu 1.800 gr boyuda 43 cm ydi doktorum boyu uzun kilosu iyi maşallah dedi eşimle bana benzediğini söyledi normalde 30 haftalık da olup böyle olması doktoruda şaşırttı ama korkmayın dedi nst ye girdim çok hareketli dedi 🙈 doğum 15 Mart 29 Mart arası dedi tek sıkıntım mide yanmam ve sırt ağrılarım onun dışında herşey güzel 🙋🏼♀️🙈❤️❤️ Birde oğlumu istiyorum 😂