ezoterik Nevinnn beni kalp damar cerrahiye yönlendirdi ordaki doktor çok ileri değil varisin normal doğumu etkileyecegini düşünmüyoruz ilaca gerek yok varis corabi öneriyorum dedi denedim ama kullanamiyorum beni çok sıktı ya oysa ki en düşük dereceyi vermisti😔doktorum da çok fazla kendini yorma asiri yurumekten hareketten kacin yurursen de surekli kisa molalar ver dedi ki ben ogretmenim ne kadar uygulayabilirim bunlari tabiki uygulayamadim🙈 ayaklarini yukarida tutarak uzan ki kan akisi saglansin dedi bunun haricinde yapicak bisey yok dedi
Gnt38 Kızlar bugün kontrole gittim 32+3 haftalıgım oğlum 2600 olmuş 10 günde 500 gram almış doktorum kilolu dedi normal yapamam diye üzüldüm biraz aynı durumda olan varmı tüp bebek olunca doktorumda sen bilirsin yine gelince konuşuruz dedi ama kafam karıştı
elifnurdeniz Gnt38 ilk gebeliklerde kilolu olması biraz zor oluyor diye biliyorum canım doktoruna güveniyorsan kendini ona bırak, 3,5 kilonun üstünde olursa ben sezaryen istiyorum korkuyorum biraz
ezoterik Gnt38 29 haftada kilo ve boy durumunuz neydi acaba benim bebis de önde 2 hafta ben de minyon yapiliyim basen kalca bölgem de yok babaya benzemis sanirim🙈doktorum kilosu 3500 ü gecerse büyük ihtimal zorlayabilir dedi nolucak bilmiyorum gerci ben iki dogumdan da korkuyorum zaten ama🙈
elifnurdeniz Buluteymen bende hıçkırıklarını kasıklarımda hissediyorum mesela o zaman kafası aşağıda mı oluyorki
Buluteymen elifnurdeniz dr gittigimde sormustum kafasi popo kismi sol tarafimda ayaklarinida sag tarafmda hissediyorum ddm oda dogru dedi hep tekmelri sagimdaydi ayak topugu yokmu bni mahvediyodu tabi hickirikda solumda genellikle oluyo dun biraz sagimda hissettim acaba donmus mu diye bugn tekrardan solumda hissettm yaramz bi oglan olck sigamadi bi yere 😂
Buluteymen elifnurdeniz bencede asagida oluyodur yani kafasi hem sesi geliyo hemde karnin kalp gibi atiyodur bnmki ole oluyo
Gnt38 elifnurdeniz ben normaldende korkuyorum aslında ama hemen ayağa kalkıp çocuğuma kendim bakmak istiyorum tüp bebek olunca daha bi korkuyo insan sanırım 4 kilo olursa bende sezeryan olacam gibi
elifnurdeniz Buluteymen aynı benim gibi seninde :) sağ tarafıma çok sert vuruyor dokunduğumda ayağını hissedebiliyorum geri de çekmiyor ben dokununca çok fena bişey olacak. Babası gibi futbolcu olacak sanırım 😂
Srplarikan Buluteymen kalp gibi atınca dönmüş mü oluyor normalde ben yoğunluk sağda hissediyorum ama solumda da bı iki gündür kalp atması şeklinde hissediyorum 🤔
Buluteymen elifnurdeniz bu bnm 2. Erkk ilkide boleydi 2. Bole malisef erkklrin hepsi ayni 😂 ancak anaya tekme atarlar geri kalan babacilar 😳
SuleDoruk elifnurdeniz 33+5'im. En son 29 haftalıkken gittim kontrole 1850 gr 43 cmdi. Ptesi tekrar gideceğim. Mide yanmam dışında şikayetim yok
SuleDoruk ipekgul cinsiyetiniz ne 😍 bizim erkek. İkinci oğlum olacak kısmetse. 10yıl aradan sonra kız bebek niyeti ile çıktık yola ama Rabbim tekrardan erkek nasip etti
Ftsctn_20 elifnurdeniz 32+2 haftaliğim . 30. Haftamda prensesim 1.500 gramdi haftasi ile uyumlu gidiiyor dedi doktorum. Salı günü tekrar kontrolüm var bakalım ne diyecek. Bel ağrısı ve kramplar zorluyor biraz. Birde günde 4 tane hap atıyorum onlardan mi dir nedir bilmem mide bulantısı ve kusmalarim başladı tekrardan. Onun haricinde bizde her şey normal ilerliyor bakalım hayırlısı artık 😍