meva_asil_moms Merveeeemmm ben şuan 11+4 haftalığım 3 şubatta 12+6 haftalıkken 2li taramam var dr gösterirse cinsiyeti tahmin ederim dedi sizin ne zaman 2li tarama testi
meva_asil_moms Bebisim12345 3 şubatta çağırdı tüp bebek doktorum 12+6 haftalık oluyoruz o zaman sizi çağırdımı
Snqlyldz Kızlar bende 10+5 im gobegımın dümdüz olması normalmı yani bu haftalarda göbegin cıkmaması normal degil mi sanırım biraz aceleciyim
RuzgarsMommy Evetttt ben 11 💙 bugun doktor randevum vardi sabah çok güzel geçti ilk defa anlaşılır göründü hareket ediyordu 😍😁 doktor cinsiyet tahmini bile yaptı 😁😁
Ddmlmz RuzgarsMommy yaa görebildimi cinsiyetiii inşallh bende de görür ya haftaya gideceğim ben tam 12 hafta bitmiş olacak . Hayırlı olsun 😊
Ozqe_tolqa RuzgarsMommy Aa ne güzel bende bugün 11+1 😊 12 haftalıkken kontrolüm var acaba cinsiyet tahmini yapar mi ki benm doktorumda 😌
meva_asil_moms RuzgarsMommy yalnış doğmuş içime ilerde değişmezse bazen değişebiliyormuş hayırlısı olsun inşallah
RuzgarsMommy Ddmlmz olabilirim bence size tahmin yapabilir görürse doktorunuz aslında erkek olunca erken görünüyor zannediyordum ama doktor kiz tahmin yapincaa sasirdim
prensannesi_ Biz 11+4 sata gorede 12+3 geç döllenme demişti doktorum. Pazartesi ikili test icin gideceğim insallah cinsiyet tahmininde bulunur hergece rüyalarıma giriyor😂 bide kızlar dis eti kanaması ve aftlarla başım belada sizde oluyormu
Ozqe_tolqa prensannesi_ canm.bol kalsiyum alman lazm hamilelikte yoğurt süt fln fazla tüketmek lazm kalsiyum eksikliğinden olur o
RuzgarsMommy Ozqe_tolqa yapabilir doktorunuz görürse ben sormadim valla doktor kendisi tahmin yaptı yine de ilerde emin oluruz şimdikiler kiz görünüyor
prensannesi_ Ozqe_tolqa cnm bende hiç peynir yumurta yoğurt süt içmiyorum yemiyorum sadece ayran veya cacık yiyorum sütü zorlasam 1 bardak içerim