Karadenizf Biz de bugün itibariyle 11 haftalığız. İlk zamanlar çok kötüydüm bulantılar halsizlik her yerde uyuma vs ama iki haftadır iyiyim çok şükür. Ama 3 gündür alt karın bölgemde ağrı sızı acı gibi bişey var. Endişeleniyorum da iş yerinde biraz yoruldum çok eğil doğrul yaptım. Bi de her sabah istisnasız safran kusuyorum ve rahatlıyorum gün boyu hiç bulanmıyor. İnşallah yakında o da geçer 😕
SecretaryMother Karadenizf ağrı normalmiş canım rahim genişlediği için sızı ağrı çok fazla değilse normal demişti doktor bana
Zehradmrlsym Ozqe_tolqa hayır enson 9 haftalıkken gittim cinsiyet için 14. Haftada gidicem cinsiyet partisi yapicagim için kesinleşmesini istedim🙈
Ozqe_tolqa Zehradmrlsym cok güzel 😊 benimde hafta kontrolüm varda 12 haftalık oluyoruz ozamn acaba diyorum bnde cinsiyet için 😊
mrvkrs Kızlar benim adet tarihine göre son adet tarihi 1 kasım 12 haftalık ama 18 kasımda üşütüp acile gittim gebelik olabilir mi diye kan testi yaptık o zaman henüz yoktu bu durumda 2 hafta düşürmelimiyim sizce? Birde bulantım biraz oluyor ama öğürmeyle geçiyor doktorum bulantıdan yiyemiyorum diye prilam bulantı ilacı verdi böylece rahat geçiyor 😊
Hander- mrvkrs hayır düşürmeyeceksiniz , son adet tarihi ,sat ne ise o olur .beta hcg yükselmesi zaman alır ama bu döllenme olmadığı anlamına gelmez , sat yani :)
Esrakurukuz Hander- merhaba benim son adet tarihim 17 Kasım o tarihe bakarsak 11 hafta oluyor ama ulttqsyonda 9haftalık oldular doktor geç döllenme dedi nasıl olacak
Pamuk123 Nesslihan bende 11+3 her yeni güne bi sivilceyle uyanmazsam şaşırıyorum bugünde dudağımın üstünde çoktum çıldıracam ya 😂
Merveeeemmm SecretaryMother bende 11+ 3 oldum ama doktor 10+6 görünüyor dedi . Cinsiyet içinde daha çok küçük görünmüyor dedi sizde öğrenen var mı
Merveeeemmm SecretaryMother benim bulantım çok faZla ve sürekli hastayım. Ortam hastalığı ili defa aldım bu zaman zarfında geçmek bilmiyor ölüyorum resmen 😢😢😢