RuzgarsMommy Ozqe_tolqa yapabilir doktorunuz görürse ben sormadim valla doktor kendisi tahmin yaptı yine de ilerde emin oluruz şimdikiler kiz görünüyor
RuzgarsMommy Ddmlmz olabilirim bence size tahmin yapabilir görürse doktorunuz aslında erkek olunca erken görünüyor zannediyordum ama doktor kiz tahmin yapincaa sasirdim
prensannesi_ Ozqe_tolqa cnm bende hiç peynir yumurta yoğurt süt içmiyorum yemiyorum sadece ayran veya cacık yiyorum sütü zorlasam 1 bardak içerim
Ozqe_tolqa prensannesi_ Ama işte bu dönemde fazla tüketmek gerek ondan oluyor diş problemleri ben yoğurt da süt de tüketmeye çalışıyorum her akşam yatmadan bir bardak süt içerim mesela
meva_asil_moms Ozqe_tolqa benim 10+6 daki usg resmim https://www.resimag.com/p1/7cac908438d.jpeg senin kese şeklin nasıl cnm
meva_asil_moms Ozqe_tolqa benim nasıl çözemedim 8+5 de böyleydi yine yuvarlak bizim kesemiz sanırım https://www.resimag.com/p1/4ce92720057.jpeg