Kalben4747 canım durumuna çok üzüldüm ama eğer sevgisinden şüphen yoksa sana değer de veriyorsa onu ailen konusunda o kadar da yargılama. Kendini onun yerine koy onun ailesi seni istemeseydi ? Eşinle anlaşamama gibi bi durumun yok. İnatlaşma, ne derse tamam de suyuna git. Kazandığını görüceksin. Düğüne gitme konusunda keşke tartışmasaydın, tamam de kapt konuyu gönlünü al sonra bi gün kala gidelim 1 saat durur geliriz de güzel dille bence hayır demicektir. İnatlaşırsan durum daha kötü olur. Kırıcı aöz hakaret sakın sakın söyleme . Söyleyeceğini hissettiğin zaman da sus . Sen söylersin o unutur ama onun söylediği kötü sözleri sen unutamazsın. Hakkında hayırlısı olsun. Bebeğini düşün ve daha sakin ol cnm.