Bebiskomm
Kalben4747
Öncelikle umarım evliliğindeki sorunlar biran önce çözülür ve bebeğini de sağlıkla kucağına alırsın. Bu eşine cevap vermeden önce sakin kalmayı öğrenmenin tavsiye ederim. Eşine daha anlayışlı olmasın belki de :) Sakinliğini koruyarak kim ne derse desin benim ailem ile görüşmeme kimse karışmamalı imajını vermelisin.
Bunun dışında evet bence de yaşın epey küçük fakat burada sizce evlenmek için erken bir yaş mı diye sormamış arkadaşım. 12 yaşına takmışsınız. Bu işi yapan o. Öncesi öğretmeni ve karakter ve değer eğitimi yüksek lisans eğitimli biri olarak çocuklarda birbirini beğenme 3 4 yaşında başlıyor. 12 yaşında masumane bir beğeni olarak başlayamaz mı? 12 yaşında sevgili olup elele gezip, sinemaya mı gittiklerini düşündünüz. Ne kadar cahilce görüşler 12 yaşında sevgili mi oldunuz herkes buna takmış, arkadaşımız şiddet gördüm, eşim intihar etti VS diyor siz nerelerdesiniz. Yazık umarım bebeğinizi büyütürken biraz okuyup bilinçlenirsiniz.