Kalben4747 tam tersi benim başıma geldi kayınvalidelerim yaptığı hiçbir şeyi unutamıyorum ve eşimle sürekli kavga ediyorum gitmek istemiyorum ararlarsa açmak istemiyorum gelmesinler evime istiyorum çünkü içimden hala atamadım canım acıyor ve eşim saygı duymayıp ne var bunda ,görmemezlikten gel ,alttan al devam et dedikçe yaram daha çok açılıyor ve daha çok asabi oluyorum bence eşinizin yanında olun ve onu anlayın
sizin ailenizden önemli hiçbir şey yok bide bebek bekliyorsunuz eşinizin yanında olun bence