Glnhl ne kadar haklısın. Bende çocuklu ve kendimden yaşça biraz büyük biriyle evlendim ve ailem karşı çıkıyordu ama hepsini susturdum kimsede eşim hakkında asla konuşamaz konuşanıda siler atarım. Çok şükür 1.5 yıldır evliyiz evet tartışmalarımız da oluyo küsmelerimizde ama asla kimse tarafından laf söylettirmem. Sonuçta küsüp iki dakika sonra barışıyorsun sen ona o sana emanet oluyo aile ne olursa olsun karışmayacak olmuş bitmiş Kiz tarafı damadı oğlu, erkek tarafı ise gelini kızı gibi görüp saygı duymalı. X bir kişiye gerek yok 👍