Canim ben esimle 4 aylik tanisma sonrasi evlendim , ilk yil coook kotuydu her sey, hic aile sorunlarimiz yoktu sorunlar kendi aramizdaydi, bir birimizle surekli atisir kavgalar eder gunlerce konusmazdok, iki kez bosanma raddesine geldi bi kec gitdim aileim yaninda kaldim 10 gun falan artik bosanicam diye. O ilaydan sonra ikimizde bir birimizin kiymetini bildik bir birimize hic fark etmeden o kadar baglanmisizki... tabii sonra doktor doktor bebek icin kostururken aramizdako tek sorun bebek olmustu cok sukur suan hamileyim hemde ikizlere her sey cok yolunda bazen diyorumda iyiki o donem hamile kalmamisim. Insan dusunuyo acaba bebek icinmo beni seviyo bana katlaniyor ya ben onu diye. Sizde durum farkli yillarca birlikte olmussunuz . Esinin ailene kin tutmasi normal. Yillarca onu senden mahrum kilmislar . Sen sadece baba olunca anlarsin herkese guvwnipte kizini vere bilicekmisin diye soyle empati yapsin. Onlarda kendilerince hakli olarak kizlarini korumaya calismislar. Ailenin yaninda esini kesinlikle kotuleme ve onlari da kotu konusmasina izin verme. Sonucta ailen ve sana bi sekilde fikrini yonete biliyor istemeden dolmus olarak eve donuyosun ve her olaya patliyorsun.Ilk yil ben bunu cok yaptim ailen hep onun arkasindaydi ama bazi durumlarda gece 3 te bile bize gelerek bizi sakinlestiriyolardi. Belki de iyi iki ailemiz olmasaydi coktan bosanmistik bile. Simdi ne o ne ben hicbirimizi kotuletmiyoruz taraf tutuyoruz vallah 😂 hamilelik ilk haftalarinda daha cok ilgi bekliyordum diye biraz agladigim falan oluyordu ama bi kac dakikalik, esim sagolsun beni idare diyordu. Simdi soyluyorum esime de her olyda he rseyde beni basindan salmaya calisan adam, bebek icin evlendigini soyleyen adam, basarisiz denemelerde asla senden vaz gecmem bebek olmasa da olur demisti.belki de buda bizim bir imtihanimizdi. Cok sukurko hicbir tedavi yaptirmadan dogal yollarl hamile kalmissin, kiymetini bilin, eften puften olylara takilmayin. Esinide seni anliyorum zor zamanlar gecirdin onlri sevmeme nedenin beni senden alikoymalariydi ama artik bir aileyiz sevmeseniz bile saygi duyun diye soyle