Kalben4747 Merhaba, iki arada kalıyorsunuz ama eşiniz haklı bence. Ailenizin yaptıkları da hoş değil. Evlilikte erkek ne derse o’dur aslında, o baba evine gitmenize razı değilse gitmeyeceksiniz bunun hükmü bu. Fakat bunu konuşarak, düzgünce anlatırsanız o da hak verir sonuçta aileniz. Ama bence eşinizi ailenize karşı zorlamayın, içinden ne geliyorsa o şekilde hareket etsin tabi size de müsade etsin gidin görün de kimsenin dolduruşuna gelip evliliğinizi sonlandırmayın. Hele ki 20 yaşındasınız daha çok uzun yol var önünüzde o yüzden sabredin ve seviyorsanız ona göre davranın..zor evlenmişsiniz, kolay bitirmeyin🧚🏻♀️Şimdilerde boşanmak moda, evliliğinize sahip çıkın eşinize de laf söyletmeyin bu anne babanız bile olsa çok çirkin.