Merhaba güzel anneler 4 aylık evliyim 3 aylık hamileyim eşimle çok zor sartlar altın da evlendik birbirimizi deliler gibi seviyorduk halen de oyleyiz 8 yıl boyunca flirt donemimiz oldu çok güzel gunlerimiz oldu ailem beni vermek istemiyordu sonra araya birilerini koyarak bi şekilde hallettik evlendik konum su eşim aileme kin tutuyor böyle yapıyorlardı soyle yapıyorlardı bi defa annem biz flört ederken benden telfonumu alıp eşimi tedir etmişti kızımın peşini bırak diye esim de buna dayanamayıp intihar etmişti günlerce yoğun bakımda kalmisti6 vucudunda onun izleri var aileme sürekli gitmemi istemiyor ailem de sürekli gitigimde onu elestriyor söyle böyle bu aralar eften puften şeyler için çok kavga ediyorum saatlerce sahalara kadar ağlıyorum esim kıyamıyor bana ama ici ne atıyor hamilelikten mi alınganım yoksa cidden bu hep böyle mi devam edecek yoksa yeni evliyiz diye normal mi ya hersey için kavga ediyoruz düğün var akrabanın benim annemgilin bizi de cagirdilar gitmek istemiyor bense olmaz diyorum gidicez bunun için bile dün kavga ettik ağladım sinirden ne yapmalıyım çok stres yapıyorum bebeğime bişey olacak diye korkuyorum yardım edin bana bu arada 20 yaşındayım çok üzgünüm ve hic arkadaşım hic kimsem yok anlatabileceğim