1Minikmucize Aysegulelma 18+5 oldum devlet hastanesinde sibel kocak var ona gidiyorm sıra bulamadğmda da enise şeker e gidiyorm
1Minikmucize Aysegulelma çok iyi çözüm bulmuşsnz bizde yeni taşındık kırşehirdeydik daha önce 3 ay felan oluyo
Kbrtnc21 1Minikmucize eşim gil komisyoncu yakın olsaydın valla gönderirdm eşin yarın hal varsa oraya bakan muhakkak vardır orda
1Minikmucize Kbrtnc21 eşim hafta içi 8 6 çalştığından iş çıkışı bakabiliyo yeni taşındk hal varmı hiç bi fikrim yok malesef. Düşünmen yeterli bu arada çok tşk ederm💕
1Minikmucize Aysegulelma sibel kocak a sıra bulduğum sürece çok memmunum şükür çok iyi ilgileniyo ama işte biraz zor buluyorm sıra. Sen kaç haftalıksn
Aysegulelma 1Minikmucize deevlet eş almıyor ya canım içeriye bide eşim sadece cumartesileri evde o yüzden ben ramazan beye gidiyorum çok şükür benimkide çpk ilgili 16+4 haftalığım..
Aysegulelma 1Minikmucize bizim burda devlette sıra bulmak gerçekten bir meziyet normal hastalığımda bile devlete gidemiyorum o sıra yüzünden
1Minikmucize Aysegulelma biz eşimle girdik bi kaç kere eşim işinden dolayı gelemiyo bn tek gidiyorm şuan
1Minikmucize Aysegulelma aynn öle valla kırşehirde daha da zordu orda. Özele gittim hep ama doktorm saolsn sıra bulamasamda açtırıyo sıra muane oluyorm
Aysegulelma 1Minikmucize benimde arkadaşım gidiyor devlete ama hangi doktor hiç sormadım onun eşini hiç sokmuyolar
1Minikmucize Aysegulelma yok canm ya bütün gün evdeym nevşehire taşınırsak çalşym dedim hamile geldim burayada olmadı yine. Anlayacağn bütün gün yatıorm😃