1Minikmucize ben rehberim canım eşimde rehber tur olursa çıkıyorum ama sadece bölgeye, riskliydi biraz gebeliğim ilki düşük olmuştu o yüzden şehir dışına gitmiyorum. Öncesi dogu batı ege falan yapıyordum şimdi geçti benden artık :) üst üste de çıkmıyorum ayda 10kere falan şimdide zaten yogunluj yok bende bir aydır yatıyorum :)