Tontiasya canım bende ilk gebeliğimde 35 haftada doğum yapmıştım bebeğim küveze alınmıştı benim de sütüm çok geliyordu bebeğim 8 gün küvezde kalmıştı ben hep sapıp sapıp süt götürüyordum ama sonradan pişman oldum 1 paket götürceğime bebeğim iyileşsin düşüncesiyle 3 4 paketinde götürüyordum sütünün keşke saklasaymışım buzluğa atsaymışım dediğim de oldu bebek eve gelince çünkü bazen oluyordu ki yetişemiyordum yoruluyordum hep emzirnekten çok sık sık acıkıyolar dı hele ki gece şuan Allah'a şükür oğlum 1 yaşında bende 30+5 haftalık hamileyim inş bebeğiniz tez zamanda kendi mi toplar evi ne döner ❤️❤️