İyi geceler anneler 31+5 de doğum yaptım.Doktor 3 saatte bir sütümü sağmamı söyledi.Bebeğim küvezde bugün gittiğimde götürdüğüm sütü 1 hafta sonra getir sütünüz çok var dolapta dedi hemşire.Bebeğim çok pasif besleniyormuş maşallah benim sütüm Allahım arttıkça artıyo napıcam bilmiyorum göğüslerim çok acıyor şişiyor :( ilk bebeğim bütün gün evde bebeğim olmadan geçiyo sütüm çok ne yapmam lazım saçma gelebilir ama fikir almak istiyorum tecrübelilerden büyüklerimden şimdiden teşekkürler🤲🏻