minigimiz normalde bizim doktorumuz 2 kilo olmadan çıkartmıyoruz demişdi bebekleri ben bebeğimi 1.800 ile çıkartım iyi bakıcamı söyledim onun bana ihtiyacı olduğunu söyledim birde ben çok ağlayıp sızladım her dk her saniye çok zordu doktor çıkartıcam dedi emebiliyor ama iki günde bir kontröle getiriceksin dedi kilo takibi yapılıcak kontröl altında olcak dedi öyle çıkartım hatta oğlum sarılık oldu çıkardığımızda tekrar benden alıcaklar küveze koyucaklar diye ödüm koptu bir gün fototerapi aldı mamaya başladık atlattı şükür ilk ay 1.200 kilo aldı 1.5 saatte bir besledim meme + mama olarak devam ettik sonrada sütüm kesildi zaten