Doğumdan korkmayın, ister normal ister sezaryen, kendi kendinize evde terapi yapın, kokulu mumlar eşliğinde oturun nefes egzersizleri yapın ve doğumun bebeğinizle kavuşmanızı sağlayacak tek şey olduğunu düşünün... Ben 36 haftalık hamileyim. Kendimi hamileliğimi öğrendiğimden beri psikolojik olarak doğumumun kolay olcağına çabucak geçeceğine alıştırdım ve inandırdım. Düşünün milyonlarca senedir kadınlar doğum yapıyor, siz de yapacaksınız.. Her şey çok güzel olacak, kendinize güvenin, psikolojik olarak hazırlanmak doğumdaki en en önemli şey 💕