ElisAsaf herkesin doğum hikayesi farklıdır tecrübe edinmek için dinle ama kendini korkutma. Belkı okadar kolay doğuracaksınız kı sız bile anlamayacaksınız. Benm dogumum uzun sürmüştü o yüzden çok yıprandım ama yine normal istiyorum. İlk başlarda yok birdaha yapmam diyodum ama atlatıyosun sen hayırlısı olması için dua et sezeryanda olsa normalde olsa Artık cok alternatıf var epıdural spinal yöntemleri herşeyi çok kolaylaştırıyor normal istiyorsan bol bol yürü ve nefes egzersizleri yap dogru ıkınmayı öğrenirsen çabuk dogurursun. Bağırma sadece ıkın o zaman hersey kolay olur